התקשרו אלינו עכשיו לשיחת יעוץ ללא התחייבות
073-7078060
אתם מוזמנים גם להשאיר פרטים:
מרכזיה בענן
איזי-דייל (EasyDial) הינה מותג הטלפוניה האיכותי של קבוצת מרם (MaramGroup)
עם היווסדה של מרם גרופ בשנת 2009 הבינו בחטיבת הטכנולוגיה כי קיים צורך אמיתי במרכזיות IP איכותיתיות עם תכונות מרובות לעסקים שאינם מעוניינים לקנות ולהשקיע כסף רב במרכזיות טלפון יקרות של המותגים הידועים בשוק כגון: סיסקו Cisco, אוויה Avaya, ועוד.
מרכזיות הטלפון מהמותגים המובילים אכן נתנו מענה מצויין לצרכים רבים ומגוונים אך מספר בעיות הפכו אותם לפחות כדאיות עבור עסקים רבים שחיפשו פתרון איכותי ובמחיר סביר.
להלן רשימה חלקית של הבעיות:
עלויות הקמה יקרות בנוסף לרכישת המרכזיה ומכשירי הטלפון.
עלות תחזוקה חודשית יקרה של מרכזיית הטלפון IP.
התיישנות טכנולוגיית המרכזיה מרגע הקניה.
תלות בחברה שנותנת שירות למרכזיית הIP- לצורך פיתוחים ותוספות בעתיד.
עלויות גבוהות של ציוד אבטחת מידע לצורך פריסת שלוחות מרוחקות בעולם לארגון VPN) למרכזיית הטלפון לכל שלוחה).
בחברות גדולות נדרשים אנשי תקשורת לצורך תחזוקה שוטפת.
כל אלו ועוד הפכו את הקניית מרכזיית הטלפון לפרוייקט יקר שכל טעות בבחירה של מרכזיית ה-IP תעלה כסף רב לארגון ותישאר איתו כנראה לשנים רבות.
איזי-דייל מקבוצת מרם הקימה בשנת 2010 מספר מתגים של מרכזיית IP במספר חוות שרתים בעולם, המתג שהוא למעשה שם נרדף למרכזיית טלפונים גדולה המסוגלת לנהל מספר רב מאוד של משתמשים מותקן על גבי שרתים וחומרה ייחודית מהחברות המובילות בעולם. המתגים נמצאים בחוות שרתים מאובטחת עם קירור 24/7 בנוסף לרוחב הפס הגדול שיש בחווה המערכת מנוטרת לאיתור תקלות 24/7.
המתג של חברתנו מאפשר לארגונים גדולים או קטנים להנות ולקבל את כל התכונות שיש למרכזיה מקומית מתקדמת ואף יותר ללא כל הבעיות שהזכרנו כאן.
להלן היתרונות של מרכזיה בענן:
אין עלויות הקמה!
הוספה והורדה של שלוחות היא לפי הצורך והתשלום לפי שימוש.
המרכזיה לעולם לא מתיישנת כי אנו דואגים לשדרג את התוכנה ולהחליף את חומרה בשביל לשמור על הסטנדרטים הכי גבוהים בשוק מרכזיות ה-IP.
ממשק API רחב מאפשר לך לפתח ולהתממשק למרכזיית הטלפון עם כל מערכת ERP או CRM שיש ברשותך ללא תלות במתכנת מצד חברת הטלפוניה.
אנו דואגים לאבטחת מידע ומאפשרים לך חיבור של שלוחות טלפון על פני כל נקודה בכדור הארץ עם חיבור לאינטרנט.
מערכת Call center במרכזיות VOIP
מאז שהוקמה השקיעה איזי דייל את מירב המאמצים ביצירת מערכת קול סנטר (Call Center).
במהלך השנים הוספנו ושדרגנו את מערכת הקול סנטר שלנו בהתאם לדרישות של לקוחות רבים וכיום מערכת הקול סנטר נותנת מענה למגוון רחב של חברות.
מערכת הקול סנטר שלנו מוטמעת במוקדים טלפונים של תמיכה טכנית, מוקדי שירות, מוקדים להזמנת משלוחי מזון ועוד.
מערכת הקול סנטר של איזי דייל מיועדת גם למוקדים טלפוניים של שיחות נכנסות וגם לשיחות יוצאות.
למערכת הקול סנטר ממשקים, מסכים ופונקציות רבות כגון:
רשימת מסכים חלקית בCall Center:
גרפים של כמות שיחות נכנסות ויוצאות.
זמני שיחה של מוקדני השירות.
זמני המתנה של המתקשרים.
כמות שיחות: יוצאות נכנסות וננטשות
משך זמני הפסקה של מוקדנים.
מעקב אחר קמפיינים שיווקים.
חלוקת עומסים על המוקד לפי שעות ימים ושבועות.
ממוצעים של מענה שיחות ע"י המוקדנים.
רשימת ממשקים חלקית בCall Center:
ממשק API מלא עם מאות פונקציות לצורך התממשקות למערכות ERP וCRM אתרי אינטרנט ועוד
ממשק הקלטות מלא לצורך שמירה שיחות ותיוקם למערכות ERP וCRM אתרי אינטרנט ועוד
ממשק להעברת הקלטות לאתר לקוח.
ממשק לניהול זמני פתיחה וסגירה
ממשק לניהול IVR
ממשק לניהול תאים קוליים
ממשק לניהול קבוצות מוקדנים
ממשק לניהול מספרי טלפון וירטואלים
רשימת פונקציות חלקית בCall Center:
התחברות והאזנה על ידי מנהל המוקד למוקדנים לצורך בקרה ושיפור השירות, אפשרות לדבר רק עם נציג השירות או רק עם הלקוח או עם שניהם ביחד.
העברת שיחות ע"י גרירה על המסך לצורך חלוקת עומסים.
חיוג אוטומטי ללקוחות.
שמירה אוטומטית על תור.
מידי חודש נוספים למערכת הקול סנטר של איזי דייל שיפורים רבים, אנו לומדים ומפתחים בכל עת פיתוחים ע"פ דרישות לקוח, פיתוחים אלו נוספים בצורה רוחבית חינם לכלל לקוחתנו לכן משתלם לכם לפנות עוד היום לקבלת הצעת מחיר כי בפיתרון שלנו תקבלו מגוון רחב של שירותים במחיר משתלם.
הנה חלק ממגוון מכשירי הטלפון IP שאנו מספקים במגוון מסלולים רחב: